
Cena
-
od
do
Otrzymuj nasze promocje i rabaty!
Zapisz się do newslettera!

Wysokiej jakości syntetyczny olej do samochodów z silnikami wysokoprężnymi. Spełnia zarówno normy europejskie ACEA E7-12, jak i amerykańskie API CI-4. Zastosowanie do pojazdów z silnikami niskoemisyjnymi Euro III i Euro IV od niektórych producentów, którzy nie wyposażyli ich w filtry DPF. Przeznaczony do flot mieszanych z pojazdami różnych marek i w różnym wieku. Dzięki funkcji GLOBAL pozwala zaoszczędzić na kosztach magazynowania.
Cena ustalana telefonicznie
TOWAR DOSTĘPNY NA ZAMÓWIENIE CZAS REALIZACJI 3-5 DNI

Wysokiej jakości syntetyczny olej do samochodów z silnikami wysokoprężnymi. Spełnia zarówno normy europejskie ACEA E7-12, jak i amerykańskie API CI-4. Zastosowanie do pojazdów z silnikami niskoemisyjnymi Euro III i Euro IV od niektórych producentów, którzy nie wyposażyli ich w filtry DPF. Przeznaczony do flot mieszanych z pojazdami różnych marek i w różnym wieku. Dzięki funkcji GLOBAL pozwala zaoszczędzić na kosztach magazynowania.
Cena ustalana telefonicznie
TOWAR DOSTĘPNY NA ZAMÓWIENIE CZAS REALIZACJI 3-5 DNI

Wysokiej jakości syntetyczny olej do samochodów z silnikami wysokoprężnymi. Spełnia zarówno normy europejskie ACEA E7-12, jak i amerykańskie API CI-4. Zastosowanie do pojazdów z silnikami niskoemisyjnymi Euro III i Euro IV od niektórych producentów, którzy nie wyposażyli ich w filtry DPF. Przeznaczony do flot mieszanych z pojazdami różnych marek i w różnym wieku. Dzięki funkcji GLOBAL pozwala zaoszczędzić na kosztach magazynowania.
Cena ustalana telefonicznie
TOWAR DOSTĘPNY NA ZAMÓWIENIE CZAS REALIZACJI 3-5 DNI

Wysokiej jakości syntetyczny olej do samochodów z silnikami wysokoprężnymi. Spełnia zarówno normy europejskie ACEA E7-12, jak i amerykańskie API CI-4. Zastosowanie do pojazdów z silnikami niskoemisyjnymi Euro III i Euro IV od niektórych producentów, którzy nie wyposażyli ich w filtry DPF. Przeznaczony do flot mieszanych z pojazdami różnych marek i w różnym wieku. Dzięki funkcji GLOBAL pozwala zaoszczędzić na kosztach magazynowania.
Cena ustalana telefonicznie
TOWAR DOSTĘPNY NA ZAMÓWIENIE CZAS REALIZACJI 3-5 DNI

Nowoczesny olej klasy ACEA E9-12 o niskiej zawartości popiołów siarczanowych (Low SAPS), przeznaczony do smarowania silników Euro V/VI wymagających układów oczyszczania spalin, filtra cząstek stałych w silnikach wysokoprężnych (DPF), recyrkulacji spalin (EGR) lub selektywnej redukcji katalitycznej (SCR).
Cena ustalana telefonicznie
TOWAR DOSTĘPNY NA ZAMÓWIENIE CZAS REALIZACJI 3-5 DNI

Nowoczesny olej klasy ACEA E9-12 o niskiej zawartości popiołów siarczanowych (Low SAPS), przeznaczony do smarowania silników Euro V/VI wymagających układów oczyszczania spalin, filtra cząstek stałych w silnikach wysokoprężnych (DPF), recyrkulacji spalin (EGR) lub selektywnej redukcji katalitycznej (SCR).
Cena ustalana telefonicznie
TOWAR DOSTĘPNY NA ZAMÓWIENIE CZAS REALIZACJI 3-5 DNI

Nowoczesny olej klasy ACEA E9-12 o niskiej zawartości popiołów siarczanowych (Low SAPS), przeznaczony do smarowania silników Euro V/VI wymagających układów oczyszczania spalin, filtra cząstek stałych w silnikach wysokoprężnych (DPF), recyrkulacji spalin (EGR) lub selektywnej redukcji katalitycznej (SCR).
Cena ustalana telefonicznie
TOWAR DOSTĘPNY NA ZAMÓWIENIE CZAS REALIZACJI 3-5 DNI

Syntetyczny olej ostatniej generacji, do pojazdów z silnikami wysokoprężnymi o wysokich osiągach. Poziom jakości ACEA E9-12 przeznaczony jest do silników wymagających olejów niskosiarkowych (Low SAPS) Euro V/VI z układem redukcji emisji spalin, filtrem cząstek stałych (DPF), recyrkulacją spalin (EGR).
Cena ustalana telefonicznie
TOWAR DOSTĘPNY NA ZAMÓWIENIE CZAS REALIZACJI 3-5 DNI

Syntetyczny olej ostatniej generacji, do pojazdów z silnikami wysokoprężnymi o wysokich osiągach. Poziom jakości ACEA E9-12 przeznaczony jest do silników wymagających olejów niskosiarkowych (Low SAPS) Euro V/VI z układem redukcji emisji spalin, filtrem cząstek stałych (DPF), recyrkulacją spalin (EGR).
Cena ustalana telefonicznie
TOWAR DOSTĘPNY NA ZAMÓWIENIE CZAS REALIZACJI 3-5 DNI

Syntetyczny olej ostatniej generacji, do pojazdów z silnikami wysokoprężnymi o wysokich osiągach. Poziom jakości ACEA E9-12 przeznaczony jest do silników wymagających olejów niskosiarkowych (Low SAPS) Euro V/VI z układem redukcji emisji spalin, filtrem cząstek stałych (DPF), recyrkulacją spalin (EGR).
Cena ustalana telefonicznie
TOWAR DOSTĘPNY NA ZAMÓWIENIE CZAS REALIZACJI 3-5 DNI

100% syntetyczny olej do pojazdów z silnikami wysokoprężnymi. Poziom jakości ACEA E6-12 jest przeznaczony do smarowania silników Euro V/ VI o niskiej zawartości popiołów siarczanowych
(Low SAPS), które wymagają układów oczyszczania spalin, filtra cząstek stałych w silnikach wysokoprężnych (DPF), recyrkulacji spalin (EGR) lub układów selektywnej redukcji katalitycznej (SCR).
Cena ustalana telefonicznie
TOWAR DOSTĘPNY NA ZAMÓWIENIE CZAS REALIZACJI 3-5 DNI

100% syntetyczny olej do pojazdów z silnikami wysokoprężnymi. Poziom jakości ACEA E6-12 jest przeznaczony do smarowania silników Euro V/ VI o niskiej zawartości popiołów siarczanowych
(Low SAPS), które wymagają układów oczyszczania spalin, filtra cząstek stałych w silnikach wysokoprężnych (DPF), recyrkulacji spalin (EGR) lub układów selektywnej redukcji katalitycznej (SCR).
Cena ustalana telefonicznie
TOWAR DOSTĘPNY NA ZAMÓWIENIE CZAS REALIZACJI 3-5 DNI